Draegloth wynaturzenie


Inspirowane tą figurką: http://www.ddmspoilers.com/mm_05/draegoloth_abomination.jpg
Wiem, że w 4.0 istnieje potwór o tej samej nazwie, ale zupełnie się nie interesuję tą edycją i nie mam do niej podręczników. Więc nie jest to konwersja!

Draegloth wynaturzenie

Duże wynaturzenie,
Kości Wytrzymałości 12k8+36 (pw 84)
Inicjatywa +2;
Szybkość 9 m, wspinanie 4,5 m
KP 17 dotyk 11 nieprzygotowany 15;
Ataki 2 pazury +11 wręcz (1k6+6), ugryzienie +6 wręcz (1k8+3 plus trucizna);
Front/Zasięg 3 m/3 m;
SA trucizna;
SC niepodatność na trucizny, odporność na elektryczność, kwas, ogień, zimno 20; cechy drowów;
Rzuty obronne: Wytrw +5 Ref +4 Wola +8
Atrybuty: S 22 Zr 15 Kon 16 Int 15 Rzt 16 Cha 16

Umiejętności: Ciche poruszanie +12, Koncentracja +9, Nasłuchiwanie +9, Zauważanie +9, Ukrywanie +10, Wspinaczka +10, Wiedza (religia) +4
Atuty: Potężny atak, Rozszczepienie, Walka na ślepo, Rzucanie w walce

Klimat/teren: Podziemia
Występowanie: pojedynczo, para
Skala Wyzwania: 8
Skarb: podwójny standardowy
Charakter: zawsze chaotyczny zły
Rozwój: zależnie od klasy postaci
Dostosowanie poziomu: +6

Zdolności czaropodobne: 4/dzień ciemność, 1/dzień – ogień faerie, tańczące światła, profanacja, przeklęta plaga, jasnosłyszenie/jasnowidzenie, lewitacja, wykrycie dobra, wykrycie magii, wykrycie prawa. Poziom czarującego 6.
Trucizna (zw): zranienie, Wytrwałość ST 16, początkowy i drugorzędny efekt – 1k6 S. ST rzutu obronnego oparto na Budowie.
Umiejętności: draegloth wynaturzenie posiada premię rasową +4 do testów Cichego poruszania się i Ukrywania się. Ma też premię rasową +8 do testów Wspinaczki i ma prawo wziąć 10 w teście rzeczonej umiejętności, nawet jeśli coś go rozprasza lub mu zagraża.

Ten potwór jest krzyżówką dridera i demona glabrezu. Nazwano go draeglothem wynaturzeniem. Powstaje niezwykle rzadko. Ma muskularne ciało, lekko wydłużoną twarz i grzywę białych włosów oraz dwie pary umięśnionych rąk podobnie jak normalny draegloth. Tu jednak podobieństwa się kończą. Dolna połowa ciała tego stworzenia to pajęczy korpus z ośmioma odnóżami, tak jak u każdego innego dridera.

Materiały wykorzystane: Księga Potworów 3.5, Potwory Faerunu, Księga Potworów II

Dodaj komentarz

Filed under Polski, RPG

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s