Pomniejsza marilith


Pomniejsza marilith

To stworzenie jest pośledniejszym krewniakiem znanego na większości Planów Materialnych demona. Podobnie jak prawdziwe marilithy, ma sześć rąk i wężowy ogon, jest jednak od niego znacznie mniejsze (ma ok. 1,8 m wzrostu i waży 100 kg). Pokryta łuskami skóra zapewnia dużą odporność na ciosy. Stworzenie cieszy się też większością cech wspólnych demonom, jednak nie posiada zdolności czaropodobnych.
Krążą plotki, że pomniejsze marilith próbują stworzyć podobne sobie istoty z różnych śmiertelnych ras… to znaczy, dodać im cztery ramiona i przerażające zdolności bitewne.

Średni przybysz (chaotyczny, pozaplanarny, zły), KW 4k8+24, pw 54, Init +5, Szyb 9 m; KP 29 dotyk 15 nieprzygotowana 22 (+3 Zr, +14 naturalny); atak +8 wręcz (miecz długi, 1k8+3/19-20/x2) i 5 miecz długi +8 wręcz i +3 wręcz (uderzenie ogonem, 2k6+6); SA doskonalsze łapanie; SC cechy tanar’ri, RO 5/dobro i zimne żelazo; Char CZ; MRO Wytrw +6 Ref +5 Wola +4; S 16 Zr 16 Kon 18 Int 14 Rzt 14 Cha 16.
Umiejętności i atuty: Blefowanie +10, Ciche poruszanie +10, Dyplomacja +14, Nasłuchiwanie +9, Zauważanie +9, Przeszukiwanie +9, Przebieranie +10 (+12 rola), Przetrwanie +9, Używanie magicznych urządzeń +10, Ukrywanie +10, Wyczucie pobudek +9, Wyzwalanie +10, Zastraszanie +10
Atuty: Walka kilkoma broniami, Wielokrotny atak

Środowisko: Plan o charakterze chaotycznym złym
Występowanie: pojedynczo lub para
Skala Wyzwania: 12
Skarb: Standardowy, plus 1k4 magiczne oręża
Rozwój: 5-10 KW (średni), 10-17 KW (duży)
Dostosowanie poziomu: +5

Doskonalsze łapanie (zw): Marilith, aby użyć tej zdolności, musi wpierw skutecznie trafić uderzeniem ogonem. Może następnie rozpocząć zwarcie w darmowej akcji, nie prowokując okazyjnego ataku. Jeżeli zwycięży w teście zwarcia, może dusić.
Atuty: Atut Walka kilkoma orężami, w połączeniu z naturalnymi zdolnościami marilitha, pozwala temu demonowi zaatakować każdym z ramion bez kar.

Pomniejsza marilith jako rasa postaci

Siła +6 Zręczność +6 Kondycja +8 Inteligencja +4 Roztropność +4 Charyzma +6
Rozmiar średni.
Bazowa szybkość lądowa 9 m.
Specjalne ataki: doskonalsze łapanie
Specjalne cechy: niepodatność na elektryczność i trucizny, odpornośc na kwas, ogień i zimno 10, widzenie w ciemnościach 18 m, telepatia 30 m, RO 5/dobro i zimne żelazo
Naturalny pancerz +14.
Rasowe Kości Wytrzymałości: Pomniejsza marilith zaczyna z czterema rasowymi KW, które dają jej 4k8 pw, punkty umiejętności w liczbie (8+Int) x7, bazową premię do rzutów obronnych +2, oraz dwa atuty. Blefowanie, Ciche poruszanie, Dyplomacja, Nasłuchiwanie, Zauważanie, Przeszukiwanie, Przebieranie, Przetrwanie, Używanie magicznych urządzeń, Ukrywanie, Wyczucie pobudek, Wyzwalanie oraz Zastraszanie są traktowane jak umiejętności klasowe.
Specjalne: Atut Walka kilkoma orężami, w połączeniu z naturalnymi zdolnościami marilitha, pozwala temu demonowi zaatakować każdym z ramion bez kar.

Dodaj komentarz

Filed under Polski, RPG

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s