Dodatek do Half-Fiendish Variety – cz. III


Pół-alkilith
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: brak skrzydeł
Naturalny pancerz: Premia +1.
Atak: walnięcie, brak ugryzienia
Obrażenia: walnięcie 1k8
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 5-6 KW rozproszenie magii, 7-8 KW śmierdząca chmura, 9-10 KW ściana lodu
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +2 Zr +6 Kon +6 Int +2
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Blefowanie, Ciche poruszanie, Dyplomacja, Koncentracja, Nasłuchiwanie, Przebieranie, Zauważanie, Przetrwanie, Ukrywanie, Używanie lin, Wyczucie pobudek, Wyzwalanie, Zastraszanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Alkilith – kwasowe paskudztwo dużych rozmiarów.

]Pół-klurichir
Rozmiar i typ: przybysz. Jeśli stworzenie bazowe jest duże lub większe, jego kategoria rozmiaru zwiększa się o jedną.
Szybkość: jak normalny półczart
Naturalny pancerz: Premia +6.
Atak: szczypce, brak ugryzienia
Obrażenia: szczypce 1k8
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 4-5 KW rozproszenie dobra, 5-6 KW głębsza ciemność, 7-8 KW strach, 9-10 KW ściana ognia, 17-18 KW pozbawienie sił, 19+ KW implozja
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +6 Kon +6 Int +2 Cha +2
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Blefowanie, Ciche poruszanie, Czarostwo, Dyplomacja, Koncentracja, Nasłuchiwanie, Przebieranie, Przeszukiwanie, Zauważanie, Przetrwanie, Ukrywanie, Wiedza (dowolne dwie), Wyczucie pobudek, Zastraszanie
Skala Wyzwania: KW < 4, SW +2; KW 5-10, SW +3; KW > 11, SW +4. Skala Wyzwania wzrasta o kumulatywne +1, jeśli rozmiar stworzenia się zwiększył.
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Klurichir – demon występujący w koszmarach balora…

]Pół-maurezhi
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: brak skrzydeł
Naturalny pancerz: Premia +1.
Atak: jak normalny półczart (ugryzienie i pazury)
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW obserwacja śmierci, 5-6 KW dotyk chłodu, 7-8 KW rozmycie, 9-10 KW ożywienie umarłego
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +4 Zr +4 Kon +2 Cha +6
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Blefowanie, Ciche poruszanie, Dyplomacja, Nasłuchiwanie, Przebieranie, Skakanie, Zauważanie, Ukrywanie, Zastraszanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Maurezhi – otchłanny ghoul.

]Pół-paeliryon
Rozmiar i typ: przybysz. Jeśli stworzenie bazowe jest duże lub większe, jego kategoria rozmiaru zwiększa się o jedną.
Szybkość: jak normalny półczart
Naturalny pancerz: Premia +5.
Atak: jak normalny półczart (ugryzienie i pazury)
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW sugestia, 5-6 KW kula ognista, 7-8 KW ściana ognia, 9-10 KW ożywienie umarłego, 15-16 KW symbol
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +6 Kon +4 Int +2 Cha +4
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Blefowanie, Ciche poruszanie, Dyplomacja, Fałszerstwo, Koncentracja, Nasłuchiwanie, Przebieranie, Zauważanie, Przetrwanie, Ukrywanie, Wiedza (tajemna), Wiedza (lokalna), Wiedza (plany), Wyczucie pobudek, Zastraszanie, Zbieranie informacji
Skala Wyzwania: KW < 4, SW +2; KW 5-10, SW +3; KW > 11, SW +4. Skala Wyzwania wzrasta o kumulatywne +1, jeśli rozmiar stworzenia się zwiększył.
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Paeliryon – diabeł który lubuje się w gromadzeniu haków na śmiertelników.

]Pół-xefilstyx
Rozmiar i typ: przybysz. Jeśli stworzenie bazowe jest duże lub większe, jego kategoria rozmiaru zwiększa się o jedną.
Szybkość: jak normalny półczart, pływanie (połowa bazowej szybkości lądowej)
Naturalny pancerz: Premia +5.
Atak: jak normalny półczart (ugryzienie i pazury)
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 5-6 KW lodowa nawałnica, 7-8 KW unieruchomienie osoby, 9-10 KW potężniejsza niewidzialność, 11-12 KW dezorientacja, 15-16 KW wiedza o legendach
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +6 Kon +4 Int +2 Cha +4
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Blefowanie, Ciche poruszanie, Czarostwo, Dyplomacja, Koncentracja, Nasłuchiwanie, Pływanie, Przebieranie, Przeszukiwanie, Zauważanie, Przetrwanie, Ukrywanie, Wiedza (tajemna), Wiedza (plany), Zastraszanie
Skala Wyzwania: KW < 4, SW +2; KW 5-10, SW +3; KW > 11, SW +4. Skala Wyzwania wzrasta o kumulatywne +1, jeśli rozmiar stworzenia się zwiększył.
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Xerfilstyx – sami się domyślicie, że to obłąkany demon z rzeki Styx (przepraszam, Styks)

]Pół-piscoloth
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: brak skrzydeł, pływanie (połowa bazowej szybkości lądowej)
Naturalny pancerz: Premia +3.
Atak: szczypce, brak ugryzienia
Obrażenia: szczypce 2k6
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW dostrzeganie niewidzialnych, 5-6 KW śmierdząca chmura, 7-8 KW widmowy zabójca, 9-10 KW migotanie
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +6 Zr +2 Kon +4 Cha +4
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Ciche poruszanie, Nasłuchiwanie, Pływanie, Przeszukiwanie, Zauważanie, Ukrywanie, Wyczucie pobudek, Zastraszanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart
]Pół-skeoloth
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: brak skrzydeł, rycie (połowa bazowej szybkości lądowej), wspinanie (j.w)
Naturalny pancerz: Premia +1.
Atak: brak ugryzienia
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW płonące dłonie, 5-6 KW szybki odwrót, 7-8 KW skok
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: jak normalny półczart
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Ciche poruszanie, Nasłuchiwanie, Zauważanie, Ukrywanie, Wspinaczka
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Skeoloth – najmniejszy z yugolothów.

]Pół-uridezu
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: brak skrzydeł
Naturalny pancerz: Premia +1.
Atak: jak normalny półczart
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +2 Zr +6 Kon +4 Cha +4
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Ciche poruszanie, Nasłuchiwanie, Ukrywanie, Zauważanie, Zwierzęca empatia
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Uridezu – szczurzy demon. Niektórzy mogą go kojarzyć z WotSQ?

Pół-armanite
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: brak skrzydeł
Naturalny pancerz: Premia +1.
Atak: brak ugryzienia, kopyto
Obrażenia: kopyto 1k6
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +6 Zr +2 Kon +6 Cha +2
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Nasłuchiwanie, Przetrwanie, Ukrywanie, Zauważanie, Zastraszanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Armanite – diabelski centaur.

]Pół-spinagon
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: jak normalny półczart
Naturalny pancerz: Premia +1.
Atak: brak ugryzienia, kolce
Obrażenia: kolce 1k4 i 1k4 ogień
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW zmiana siebie, 5-6 KW śmierdząca chmura, 7-8 KW wystraszenie
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: jak normalny półczart
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Dyplomacja, Nasłuchiwanie, Ukrywanie, Zastraszanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart
]Pół-narzugon
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: brak skrzydeł
Naturalny pancerz: Premia +1.
Atak: brak ugryzienia i pazurów
Obrażenia: nd.
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW sugestia, 5-6 KW wstrzymanie osoby, 9-10 KW gniew porządku
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +6 Zr +4 Cha +6
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Jeździectwo, Przeszukiwanie, Przetrwanie, Wiedza (plany), Wyczucie pobudek, Zastraszanie, Zauważanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart
]Pół-canoloth
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: brak skrzydeł
Naturalny pancerz: Premia +2.
Atak: brak ugryzienia, język
Obrażenia: język 1k4
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW powodowanie strachu
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +6 Zr +4 Kon +2 Cha +4
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Ciche poruszanie, Nasłuchiwanie, Ukrywanie, Zauważanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Canoloth – skojarzyć z canis, pies. Paskudny piesek z Gehenny.

]Pół-mezzoloth
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: brak skrzydeł
Naturalny pancerz: Premia +2.
Atak: brak ugryzienia
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW powodowanie strachu, 5-6 KW dostrzeganie niewidzialnych, 15-16 KW zabójcza chmura
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +6 Zr +4 Kon +2 Cha +4
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Ciche poruszanie, Nasłuchiwanie, Ukrywanie, Zastraszanie, Zauważanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Mezzoloth – średni wśród yugolothów…

]Pół-nycaloth
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: jak normalny półczart
Naturalny pancerz: Premia +1.
Atak: brak ugryzienia
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW lustrzany obraz, 5-6 KW dostrzeganie niewidzialnego, 7-8 KW strach
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +6 Zr +2 Kon +4 Cha +4
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Ciche poruszanie, Koncentracja, Nasłuchiwanie, Ukrywanie, Wiedza (plany), Wyczucie pobudek, Zauważanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Nycaloth – zielone, latające paskudztwo. Chyba jedyny ‚loth ze skrzydłami. Poza tym – kto pamięta Khov’Anilessa, Trio Nefarious, którzy zniszczyli Myth Drannor?

]Pół-ultroloth
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: brak skrzydeł
Naturalny pancerz: Premia +2.
Atak: brak ugryzienia i pazurów
Obrażenia: nd.
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW przekształcenie siebie, 5-6 KW strach, 9-10 KW ściana ognia, 13-14 KW wróżenie
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: Zr +6 Int +4 Cha +6
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Blefowanie, Ciche poruszanie, Czarostwo, Koncentracja, Nasłuchiwanie, Przeszukiwanie, Wyczucie pobudek, Zauważanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Ultroloth – najpotężniejszy z yugolothów i najbardziej humanoidalny.

Dodaj komentarz

Filed under Polski, RPG

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s