Dodatek do Half-Fiendish Variety – cz. IV


Pół-palrethee [MMII]
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: brak skrzydeł
Naturalny pancerz: Premia +2.
Atak: walnięcie, brak ugryzienia
Obrażenia: walnięcie 1k8
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 5-6 KW dostrzeganie niewidzialnego, 7-8 KW strach
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +6 Zr +4 Kon +4 Int +2
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Blefowanie, Czarostwo, Dyplomacja, Nasłuchiwanie, Przeszukiwanie, Ukrywanie, Wiedza (jedna dowolna), Wyczucie pobudek, Zastraszanie, Zauważanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Palrethee – wiecznie płonący demon.

]Pół-zovvut
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: jak normalny półczart
Naturalny pancerz: Premia +2.
Atak: brak ugryzienia
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW sugestia, 5-6 KW wykrycie myśli, 7-8 KW jasnowidzenie/jasnosłyszenie
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +6 Zr +2 Kon +4 Int +4
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Blefowanie, Ciche poruszanie, Czarostwo, Dyplomacja, Koncentracja, Nasłuchiwanie, Ukrywanie, Wyczucie pobudek, Zastraszanie, Zauważanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Zovvut – „dumb muscle” wśród demonów.

]Pół-kelvezu
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: jak normalny półczart
Naturalny pancerz: Premia +3.
Atak: brak ugryzienia i pazurów
Obrażenia: nd.
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW sugestia, 5-6 KW głębsza ciemność, 7-8 KW zwiększona niewidzialność
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +4 Zr +6 Kon +2 Int +2 Cha +2
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Blefowanie, Ciche poruszanie, Czarostwo, Dyplomacja, Koncentracja, Nasłuchiwanie, Przeszukiwanie, Ukrywanie, Wiedza (jedna dowolna), Wyczucie pobudek, Zastraszanie, Zauważanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Kelvezu – demoniczny zabójca.

]Pół-advespa
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: jak normalny półczart
Naturalny pancerz: Premia +1.
Atak: brak ugryzienia, żądło
Obrażenia: żądło 1k4 i zatrucie (1k4 S, 1k4 S)
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW zmiana siebie, 5-6 KW rozkaz.
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +6 Zr +2 Kon +6 Cha +2
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Ciche poruszanie, Nasłuchiwanie, Przeszukiwanie, Ukrywanie, Zauważanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Advespa – piekielna osa

]Pół-amnizu
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: jak normalny półczart
Naturalny pancerz: Premia +2.
Atak: brak ugryzienia, pazurów; dotyk
Obrażenia: dotyk 2k4 i osłabienie umysłu (ST 14)
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 5-6 KW większy obraz, 7-8 KW kula ognista
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +4 Zr +2 Kon +4 Int +6
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Czarostwo, Dyplomacja, Koncentracja, Pływanie, Przeszukiwanie, Równowaga, Skakanie, Ukrywanie, Upadanie, Wiedza (plany), Wyczucie pobudek, Zauważanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart
]Pół-malebranche
Rozmiar i typ: przybysz. Jeśli stworzenie bazowe jest duże lub większe, jego kategoria rozmiaru zwiększa się o jedną.
Szybkość: jak normalny półczart
Naturalny pancerz: Premia +4.
Atak: jak normalny półczart (ugryzienie i pazury)
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart.
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +8 Kon +8
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Blefowanie, Ciche poruszanie, Dyplomacja, Nasłuchiwanie, Przeszukiwanie, Równowaga, Skakanie, Upadanie, Wspinaczka, Zastraszanie, Zauważanie
Skala Wyzwania: KW < 4, SW +2; KW 5-10, SW +3; KW > 11, SW +4. Skala Wyzwania wzrasta o kumulatywne +1, jeśli rozmiar stworzenia się zwiększył.
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart
]Pół-marraenoloth
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: brak skrzydeł
Naturalny pancerz: Premia +2.
Atak: brak pazurów
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW zauroczenie osoby, 5-6 KW widmowy zabójca, 7-8 KW ożywienie umarłego
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +2 Zr +6 Int +6 Cha +2
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Blefowanie, Dyplomacja, Nasłuchiwanie, Pływanie, Profesja (przewoźnik), Równowaga, Szacowanie, Wiedza (plany), Wyczucie kierunku, Zastraszanie, Zauważanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Marraenoloth – ‚loth, który przewozi pechowe dusze (i poszukiwaczy przygód) przez Styks

]Pół-arcanaloth
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: jak normalny półczart
Naturalny pancerz: Premia +3.
Atak: jak normalny półczart
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW magiczny pocisk, 5-6 KW niewidzialność (tylko na siebie)
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: Zr +6 Int +6 Cha +4
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Blefowanie, Czarostwo, Dyplomacja, Koncentracja, Półsłówka, Profesja (skryba), Wiedza (plany), Wiedza (tajemna), Wyczucie pobudek, Zastraszanie, Zbieranie informacji
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Arcanaloth – skryba Gehenny.

]Pół-yagnoloth
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: brak skrzydeł
Naturalny pancerz: Premia +2.
Atak: brak ugryzienia
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart.
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +6 Zr +2 Kon +4 Int +2 Cha +2
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Dyplomacja, Koncentracja, Nasłuchiwanie, Skakanie, Wiedza (plany), Wspinaczka, Wyczucie pobudek, Zastraszanie, Zauważanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Yagnoloth – najwyraźniej yugolothy też potrzebują „dumb muscle”

]Pół-myrlochar
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: brak skrzydeł, wspinaczka (połowa szybkości bazowej)
Naturalny pancerz: Premia +1.
Atak: brak pazurów
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart.
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: jak normalny półczart
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Równowaga, Skakanie, Przetrwanie, Ukrywanie, Wspinaczka, Zauważanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Myrlochar – pająk dusz, sługa Lloth. Niżej w hierarchii od yochlola.

]Pół-ghour
Rozmiar i typ: przybysz. Jeśli stworzenie bazowe jest duże lub większe, jego kategoria rozmiaru zwiększa się o jedną.
Szybkość: brak skrzydeł
Naturalny pancerz: Premia +3.
Atak: brak ugryzienia, róg
Obrażenia: róg 1k8
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 5-6 KW głębsza ciemność, 9-10 KW słuszna potęga, 17-18 KW labirynt
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +6 Kon +6 Int +4
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Blefowanie, Ciche poruszanie, Dyplomacja, Koncentracja, Nasłuchiwanie, Skakanie, Przetrwanie, Ukrywanie, Wspinaczka, Zauważanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart

Ghour – podobny trochę do minotaura sługa Baphometa.

Dodaj komentarz

Filed under Polski, RPG

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s