REPOST – Mechanika Deus Ex RPG – cz. II


A/N: Autor – Aerandir. Oryginał pod adresem http://www.qesh.pun.pl/viewtopic.php?id=29. Nie wprowadzałam żadnych zmian.

Repost po to, aby upowszechnić wiedzę o tym znakomitym pomyśle.

——————————————————————————————————————————————————

[ Pełne wyjaśnienie wszczepów (między innymi jak dokładnie działają i jakież to procesy w organizmie wywołują) później, jak uda mi się przetłumaczyć ten niebywale pokomplikowany slang z gry, albo póki nie znajdę ojczystego tłumaczenia. ]

– Nogi –

Cichy bieg.
Konieczne ruchy mięśni dla osiągnięcia całkowitej ciszy podczas chodu lub biegu są bez przerwy na nowo definiowane przez reaktywne równania kinematyki produkowane przez zamieszczone w nodze nanokomputery.
Zużycie BE: 40/min.
v1.0 – agent porusza się nieco ciszej, skradanie się +10%
v2.0 – agent porusza się znacznie ciszej, skradanie się +20%
v3.0 – agent porusza się niebywale cicho, skradanie się +30%
v4.0 – agent jest właściwie bezszelestny, skradani się +50%

Zwiększenie szybkości.
Żel jonowo-polimerowy wpleciony w mięśnie nóg zwiększa szybkość, z jaką agent może biegać czy skakać. Ponadto konsystencja żelu zmniejsza szkody wywołane upadkiem na nogi.
Zużycie BE: 40/min.
v1.0 – szybkość jest zwiększona o 20%, a odległość skoku zwiększa się o 50%
v2.0 – szybkość jest zwiększona o 40%, a odległość skoku zwiększa się o 100%
v3.0 – szybkość jest zwiększona o 60%, a odległość skoku zwiększa się o 200%
v4.0 – szybkość jest zwiększona o 80%, a odległość skoku zwiększa się o 500%

– Ramiona –

Siła bojowa.
Zwiększa siłę ciosów.
Zużycie BE: 20/min.
v1.0 – zwiększa obrażenia ręczne o 4.
v2.0 – zwiększa obrażenia ręczne o 8, większość drewnianych drzwi może ulec zniszczeniu.
v3.0 – zwiększa obrażenia ręczne o 12.
v4.0 – zwiększa obrażenia ręczne o 16.

Wzmocnienie mięśni.
Zwiększa surową siłę ramion pozwalając nieść większe ciężary.
Zużycie BE: 20/min.
v1.0 – zwiększa udźwig o 50%
v2.0 – zwiększa udźwig o 100%
v3.0 – zwiększa udźwig o 250%
v4.0 – zwiększa udźwig o 500%

– Wszczepy podskórne (wymaga Wytrzymałości co najmniej Dobrej)-

Tarcza przeciwbalistyczna.
Zmniejsza obrażenia pochodzące od kul oraz broni krawędziowej.
Zużycie BE: 60/min.
v1.0 – redukcja 20% ran.
v2.0 – redukcja 35% ran.
v3.0 – redukcja 50% ran.
v4.0 – redukcja 70% ran.

Tarcza EMP.
Zmniejsza obrażenia od EMP (Impulsów Elektromagnetycznych) i spowodowane przez to utratę bioenergii.
Zużycie BE: 40/min.
v1.0 – redukcja 20% ran.
v2.0 – redukcja 35% ran.
v3.0 – redukcja 50% ran.
v4.0 – redukcja 70% ran.

Kamuflaż.
Podskórne komórki pigmentowe pozwalają agentowi zlać się z otoczeniem i pozostać niewidocznym przez istoty organiczne.
Zużycie BE: 300/min.
v1.0 – zużycie BE wynosi 300/min.
v2.0 – zużycie zredukowane do 250/min.
v3.0 – zużycie zredukowane do 200/min.
v4.0 – zużycie zredukowane do 100/min.

Niewykrywalność.
Zapewnia agentowi niewidoczność wobec kamer, robotów i radarów.
Zużycie BE: 300/min.
v1.0 – zużycie BE wynosi 300/min.
v2.0 – zużycie zredukowane do 250/min.
v3.0 – zużycie zredukowane do 200/min.
v4.0 – zużycie zredukowane do 100/min.

– Tors –

Akwalung.
Pozwala przebywać w wodzie dłużej, dzięki przemianie CO2 w O2 w płucach.
Zużycie BE: 10/min.
v1.0 – czas przebywania pod wodą zwiększony o 50%.
v2.0 – czas przebywania pod wodą zwiększony o 200%.
v3.0 – czas przebywania pod wodą zwiększony o 500%.
v4.0 – czas przebywania pod wodą zwiększony o 1000%.

Odporność.
Zmniejsza podatność agenta na radiację oraz toksyny.
Zużycie BE: 20/min.
v1.0 – redukuje 25% obrażeń.
v2.0 – redukuje 50% obrażeń.
v3.0 – redukuje 75% obrażeń.
v4.0 – redukuje wszystkie obrażenia.

Tarcza energetyczna.
Redukuje rany spowodowane ogniem, elektrycznością czy plazmą.
Zużycie BE: 20/min.
v1.0 – redukuje 25% obrażeń.
v2.0 – redukuje 50% obrażeń.
v3.0 – redukuje 75% obrażeń.
v4.0 – redukuje wszystkie obrażenia.

Regeneracja.
Leczy fizyczne rany agenta. Leczenie rozkłada się równomiernie na wszystkie ranne partie ciała.
Zużycie BE: 120/min. (2 na sekundę)
v1.0 – regeneruje 5 punktów życia na sekundę.
v2.0 – regeneruje 10 punktów życia na sekundę.
v3.0 – regeneruje 15 punktów życia na sekundę.
v4.0 – regeneruje 25 punktów życia na sekundę.

Syntetyczne serce.
Kiedy jest aktywne, przepływające przez krew nanomaszyny sprawiają, że wszystkie wszczepy w ciele działają tak, jakby były lepsze o jedną wersję. Tak poprawione wszczepy nie mogą przekroczyć wersji 4.0.
Zużycie BE: 100/min.

Recyrkulacja mocy.
Zmniejsza zużycie bioenergii wszystkich aktywnych wszczepów.
Zużycie BE: 10/min.
v1.0 – zużycie energii zmniejszone o 10%.
v2.0 – zużycie energii zmniejszone o 20%.
v3.0 – zużycie energii zmniejszone o 40%.
v4.0 – zużycie energii zmniejszone o 60%.

– Głowa –

Namierzanie.
Dostarcza dodatkowych informacji o celu.
Zużycie BE: 40/min.
v1.0 – dostarcza informację na temat odległości celu jak i stopień jego zdrowia (np. Pełnia zdrowia, mocno ranny itp.)
v2.0 – podaje dokładniejsze dane o zdrowiu celu (np. Tors 60%, Prawe ramię 20% itp.)
v3.0 – podaje uzbrojenie celu.
v4.0 – umożliwia dokonywanie 10krotnego przybliżenia.

Zwiększenie wizji.
Pozwala na przełączanie pomiędzy niektórymi rodzajami widoków (zależnie od wersji).
Zużycie BE: 40/min.
v1.0 – widzenie w nocy (noktowizor)
v2.0 – widzenie różnic temperatur (termowizja)
v3.0 – widzenie przez ściany (krótki dystans)
v4.0 – widzenie przez ściany (średni dystans)

System Obrony Agresywnej (ADS).
Nanoboty wypuszczają się same podczas wystrzelenia pocisku rakietowego, sprawiając, że eksploduje on w powietrzu zanim dosięgnie agenta.
Zużycie BE: 10/min.
v1.0 – daje nikłą ochronę, rakiety eksplodują na metr przed agentem.
v2.0 – daje lepszą ochronę, rakiety eksplodują na 5 metry przed agentem.
v3.0 – daje znacznie lepszą ochronę, rakiety eksplodują na 5 metrów po wystrzeleniu.
v4.0 – rakiety eksplodują praktycznie zaraz po wystrzale.

Dron szpiegowski.
Nanofabryki pozwalają na zmontowanie małego szpiega w ustach (trzeba go wypluć). Dron potrafi latać i jest rozmiaru piłeczki golfowej. Jest wyposażony w kamerę (agent widzi to co dron) i samobójczy atak EMP, uszkadzający roboty i elektronikę. Dron działa póki starczy mu energii, której ilość agent może wybrać. Dron zużywa 1 punkt bioenergii co 1,5 sekundy.
Zużycie BE: zależne od agenta.
v1.0 – szybkość drona to 2m/s; ładunek EMP może rozbrajać proste bomby, wyłączać laserowe czujniki i kamery.
v2.0 – szybkość drona to 3m/s; ładunek EMP może wyłączyć małego robota.
v3.0 – szybkość drona to 5m/s; ładunek EMP może wyłączyć większego robota.
v4.0 – szybkość drona to 8m/s.

– Więcej niż jedno miejsce –

Infolink.
Kominukator nadający na specyficznych falach. Służy do rozmawiania przez dołączony mikrofon. Można nim też przesyłać obrazy, zamieniając go w ciąg dźwięków, ale to wymaga wszczepu DataVault.
Zużycie BE: 1 na 3 minuty ciągłego użytkowania, brak podczas stanu wygaszenia.
v1.0 – zwyczajny komunikator.
v2.0 – wersja czerpiąca energię z układu nerwowego użytkownika, przez co nie zużywa bioenergii.

DataVault.
Można go zamontować gdziekolwiek. Utrzymuje on dane tekstowe, obrazy czy wideo. Dla bezpieczeństwa tych danych, nie posiada on żadnego wejścia zewnętrznego. Jedynie skaner i małą kamerkę o średniej jakości. Może współpracować z Infolinkiem, by zmienić obraz w ciąg danych, przesłać ten ciąg danych jako wiadomość, by adresat mógł zmienić ten ciąg z powrotem w obraz.
Zużycie BE: 1 na 3 minuty ciągłego użytkowania, brak podczas stanu wygaszenia.

Dodaj komentarz

Filed under Polski, RPG

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s