Avangarda 8


Na Avangardę wybrałam się z kartką z datami i miejscami prelekcji, na których najbardziej mi zależało, ale i tak niejednokrotnie żałowałam, że nie mogę się rozdzielić… na przykład w momencie, w którym się zorientowałam, że pod ksywkami Melisandre i Laureatha ukrywają się moje koleżanki z roku. Z drugiej strony odkrycie, że konkurs Tolkienowski prowadzi twoja koleżanka = bezcenne!

Byłam na wszystkich trzech prelekcjach Scobina na temat „Gry o tron”. Jedyne, czego żałowałam, to fakt, że na prelekcji pierwszej (serial vs. książka) nie było żadnych slajdów/fotek z serialu, tylko gadanie. Prelekcja nr. 3, o psychologii postaci, szybko zamieniła się w bardzo ciekawą dyskusję.

(Pozdrawiam przy okazji spotkanego repka, a także Squida i Linkę, na których natknęłam się na korytarzu).

Z wartych wspomnienia prelekcji była jeszcze ta podsumowująca ankietę o fanfiction, prowadzona przez Darię Jankowiak, a także dwie prelekcje prowadzone przez tę samą osobę, jedna o kimonach japońskich a druga o L5R.

Prelekcja prowadzona przez gościa z wydawnictwa Dobre Historie trochę mnie zawiodła (spodziewałam się czegoś więcej niż stwierdzenia, że do reklamowania książki/opowiadania potrzebna jest strona, blog i FB), ale za to dowiedziałam się trochę o self-publishing.

No i oczywiście była jeszcze prelekcja Planetourista o małych settingach, na której wspomniany został WTS, a że towarzystwo było głównie Polterowe to też się dobrze bawiliśmy.

Najbardziej żałuję, że spóżniłam się z powodu korków na wykład o steampunku prowadzony przez dr Dorotę Babilas.

A także tego, że udało mi się być tylko w czwartek i piątek na Avie.

Dodaj komentarz

Filed under Eseje, Polski, RPG

Skomentuj

